Sunday, February 6, 2011

sye syggg snggt mama...

saye sayang mama sye sngt2
setiap kali sebut tentang mama,membuatkan ati sye terusik
apetah lg bile berjauhan tuk memenuhkan ilmu di dada
mama begitu bermakna dalam hidup sye
siapa saye skrg adelah berkat doa n pengorbanan mama n abah selama ini
entry kali ini di tujukan khas tuk my mom pn. ra'uyah mokhtar
my soul n my inspiration
sye berjaye hari ini adelah kerana izin Allah s.w.t n kerana dia yg bergelar mama
teringat pengorbanan mama bngun pg2 menyediakan sarapan dan bekal buat kami adek bradek b4 pg skola
even diapn bekerja,terkenang saat mama mengejutkan aku tuk bangun study n solat hajat
sentiase menberi kate2 semangat,tempat aku meluah rase dan segalanyerr
mama, tatkala mama menghantar aku pulang ke upm sehingga ke bilik,dpt ku rase kasih sygmu
sungguh tersentuh atiku,xdpt nk kuluahkan dgn kata2...
mama, aku berjanji akan mebahgiakan mu n membalas jasamu walaupn aku taw jasamu xdpt aku bls seperti ape yg telah mama berikan pada kami semua..tp insyaAllah anak mu ini akan cube membalas jasamu n mendoakan sentiasa kesihatan n kebahgiaan mu...
mama....tiada ape yg lebih mengembirakan mu tatkala aku memberitahu aku mendapat keputusan yg cemerlang serta dean list setiap sem..sesungguhnyer itulah hadiah ku buat mu tatkala aku menjd seorg student.
buat insan yg menjadi mamaku,,,
acik sygg mama sngt2...
acik selalu pk biar acik pg dulu sbb acik xsnggup hidup tnpa mama...
i love u so muchhh..semoga mama di panjangkan umur n di murahkan rezeki...amin,,
 







No comments:

Post a Comment