Tuesday, January 18, 2011

oh!! FYP....

assalamualaikum n hai sume..da lame xmenulis kat blog nie..bukan ape malas...hehe..nk jd blogger nie kene rajin update selalu..tp xtaw la bile i nk jd rajin..hu3..al-maklum la final sem student,bz ckit nk run fyp...ish3..(sabar aje lar!!)

berbalik pada tjuk entry nie,mmg sngt bz untuk fyp ..jmpe supervisornyer,msuk data dalm excell,cr data n berbagai2 lg... tp insyaAllah aku akan wat terbaik..tp ade kemusykilan la pasal my projek..i sorg je kene wat two equation (yg xphm wat2 phm eh,heheh)ish3..ini bermakna keje aku akan jd lebih rumit dari student yg len..
tp xpela,ini cabaran untuk aku..doc nk uji le 2...i will do my best..insyaAllah...bile aku tnyer doc nape sye jer kene wat dua equation doc..then doc hanye jawab.."xpe..nnt awk leh wat 2 paper''...oh apekah mksudnyer??
sye xphmlar...hu3...i xt'pk pn nk smbung master taww!!...tp ikut keadaan,kalo xdok kijo ,aku akan smbung master..hu3...

oklar..petang nie ade presentation untuk isu semasa...wish me luck taw!!
tata titi tutu....:D

No comments:

Post a Comment